2009年7月31日星期五

忙碌的 8 月 ><"

陪你等天亮 =]

潘:眼看星星落下 窗外一點一點出現陽光 
  摸摸我的頭 你說我很棒
許:我們都是這樣 一面帶著傷痕一面飛翔 
 難過的時候 有我(你)在身旁
許:我陪你等天亮 擁抱著一起分享 
 能放心的哭一場 是再微笑的力量
潘:只有你 明白我的瘋狂  
不管故事有多長 世界對我太善良
合:這一路上有你 我變得堅強
許:你知道我多傻 在你面前從來不用逞強
合:聽我說說話 讓我靠一下
許:我們都是這樣 
合:想要幸福卻都跌跌撞撞
合:可是不要怕 有我在身旁
合:我陪你等天亮 擁抱著一起分享
潘:能放心的哭一場 許:是再微笑的力量
潘:只有你 合:明白我的瘋狂
合:不管故事有多長 世界對我太善良 
 這一路上有你 我變得堅強
潘:比賽看誰 早一點學會
許:就算逆風 也能好好帶著祝福不再流淚
合:勇敢的飛 然後分享那種喜悅
許:我們都是這樣 一面帶著傷痕一面飛翔
合:難過的時候 有我(你)在身旁
合:我陪你等天亮 擁抱著一起分享 
 能放心的哭一場 是再微笑的力量 
 只有你 明白我的瘋狂不管故事有多長
 世界對我太善良  這一路上有你 我變得堅強
----------------------------------------------------------------------
这首歌, 是我要对 tham 说的话~
无论在 tham 心中 我排第几位...
我都无所谓 (虽然很介意)
只要 tham 开心就好~
画了一幅画 : pon and zi de~
心碎的 PON, 要告诉 离开她的 Zi..
Dun leave me alone..
Why u BREAK my HEART ?
- death -
------------------------------------------------
我画的每一幅图画,
都有特定的意思, 心情 及 感受~
请原谅我那老爱胡思乱想的老毛病~
-------------------------------------------------
Exam coming soon...
Party coming soon...
competition coming soon...
holiday coming soon...
camp coming soon...
back home town coming soon...
Hari kemerdekaan coming soon...
-------------------------------------------------
做么8 月 酱多东西做的?!!!!
之前酱 sienZ , 现在酱忙!!!
haizZ!! wat a noob skul is it!!!!!
--------------------------------------------
Bleeding love
Closed off from love I didn't need the pain
Once or twice was enough And it was all in vain
Time starts to pass Before you know it you're frozen
But something happened For the very first time with you
My heart melted into the ground Found something true
And everyone's looking 'round Thinking I'm going crazy
But I don't care what they say I'm in love with you
They try to pull me away But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein That I keep on closing
You cut me open and I
Keep bleeding Keep, keep bleeding love
I keep bleeding I keep, keep bleeding love
Keep bleeding Keep, keep bleeding love You cut me open
Trying hard not to hear B ut they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears Try to fill me with doubt
Yet I know that their goal Is to keep me from falling
But nothing's greater Than the rush that comes with your embrace
And in this world of loneliness I see your face
And everyone around me Thinks that I'm going crazy
Maybe, maybe
And it's draining all of me Oh they find it hard to believe
I'll be wearing these scars For everyone to see
-------------------------------------------------------------------
目前喜欢的英文歌曲 =]
leona lewis 演唱的 ~
F0r 那个藕暗恋的-L
藕真的不会介意, 因为外形可以改变 =]
藕喜欢L的内心 ~~
超 MAN 的一面~~
跟藕一样:
你不惹我, 我就不惹你!
你惹到我, 我双倍奉还 =]
L 挺可怜的...整天给人欺负!!
haizZ~ 又不还手 woR~
我懂.. 是在玩嘛 =]
有时候, 人太善良是不好的哦~
喜欢L的 好~
----------------------------------
To be continued....


没有评论:

发表评论