2011年7月29日星期五

My buzy life -- badminton

Ugly by 2NE1 :)
触到心中的最深处...
I'm trying to smile brightly but
I don't like it
I'm not pretty, I'm not beautiful
Oh oh oh oh x 2
I'm trying to sing but
No one is listening
I'm not pretty, I'm not beautiful
Oh oh oh oh x 2
Why am I this ugly
What must I do for me to be able to smile brightly like you?
I'm getting angry again, why can't I ever be perfect
I simply put the blame on my ugly appearance in this broken mirror
Don't look at me, I hate this feeling right now
I want to hide myself away, I want to escape
This world is the biggest lie.
I think I'm ugly
And nobody wants to love me
Just like her I wanna be pretty I wanna be pretty
Don't lie to my face tellin' me I'm pretty
I think I'm ugly
And nobody wants to love me
Just like her I wanna be pretty I wanna be pretty
Don't lie to my face cuz I know I'm ugly
Don't tell me that you can understand me so easily
My ugly, crooked heart may even come to resent you
on't force me to talk, I'm not right for you
The cold thorns inside that patronizing gaze suffocate me
Don't come closer, I don't even want your concern
I wanna leave here, I want to shout out
This world is the biggest lie
All alone
I'm all alone x 2
There is no such thing as warmth
There is no one by my side
All alone
I'm all alone x 2
I'm always alone
There's no such thing as warmth
Next to my side, there's not even anyone to embrace me
I think i'm UGLY
:::
星期4晚上听到的, 结果就爱上了...
这首真的很适合我 ><
:::
星期5 .. 狂打 badminton..
自卑吧... 看见大家都那么厉害..
自己什么都比不上人家..
画画没 ah loke 厉害.
读书没 kee 好.
就连 羽球 都打不好!
原来我那么那么差....
:::
badminton 一整天了...
早上开始到 放学 还在打. x)
我是怎么啦?
明明没有力气了. 明明就很累了...
一边唱 ugly 一边 打 xD
这个应该没人懂 :X
:::
既然我不能哭.
酱就放纵自己, 痛快打一回吧~
很疯狂那种, 虽然打不好...
很喜欢 kai da xD
无意间 透露自己的心情.
=X 幸好他听不懂~
:::
手啊手. 对不起 ><
又变 厚了 TT....
还全身痛.. 缺乏运动是酱的啦 x)
:::
晚上. 以为自己发泄完了的..
结果. 又因为妈妈. 弄到我. arh.
我不想的. 虽然泪只留一滴 -,-..
为什么每次我好好说话的时候.
你要那样 hurt 我?
你嫌你女儿我不够 自卑吗?
一定要打击我的自信吗?
一定要让我的好心情变坏是吗?!
天下有这种母亲的咩?!
我懂你累. 我懂你忙.
所以我已经尽量不去 怪你, 多点体谅你.
我心情好, 告诉你我今天的事情.
你却那副德性!
妈咪, 不要这样! 你只会 搞到我什么都不想说!!
然后又怪我什么都不说!
:::
Lulu, 加油吧.
我懂你要想很多.
帮不到你什么.
对不起.
我真的不想接触 节目组了 :)
:::
出版等下开会.
我是个失败的组长.
很失败. 连sampel 都做不到...
:::
最近的我, 变 qiao 了-,-
鸡蛋. 我不要.
我不是淑女!
我要做回自己.
自在地过生活....
不需要顾虑形象! 不需要在意别人怎么看..
所以.
我们变回以前那样好吗?
:::
自卑感 一直 赖着不走 TT
原谅我, 不够完美.
原谅我, 没有自信.
原谅我, 脾气暴躁.
请原谅我 ><
我没有你们想象中那么好.

没有评论:

发表评论