2009年11月28日星期六

假期生活-- 反常了!!

早安咯 各位~~
現在是凌晨 3點50分鐘~
睡不著吖 >~< so.. blog_ing =]~
:::
最近肚子不舒服..
真的很對不起自己的 胃吖 !!
也許是吃太多..
也許是3餐 不定時吃 (dady said)..
也許.... 我有 胃痛?!
T___________T
OMG.. 我不要啦 !!!
:::
最近愛上 這首歌...
Life is like a boat --- Rie Fu..
歌詞很好!!
『Nobody knows who i really am
I never felt this empty before
And if i ever need someone to come along,
Who's gonna comfort me and keep me strong?』
下面的歌詞是我要對我每個朋友說..
誰覺得他/她是我的朋友,
就請認真地看吧 =]
I want you to know who i really am
I never thought I'd feel this way towards you
Anf if you ever need someone to come along,
I will follow you, and keep you strong


I love Music _ I love My friend
:::
好啦...
我會改的~
真的需要很多很多的時間....
有誰可以 開導 我 ..?


End,
4:04 AM
Sunday =]

没有评论:

发表评论